Skip to content
Pages
Posts by category
- Category: Документа
- Category: Јавне набавке
- План јавних набавки за 2024. годину
- НАБАВКА АУТО ГУМА КАО И ПРАТЕЋИХ УСЛУГА ВУЛКАНИЗИРАЊА, КРПЉЕЊА И БАЛАНСИРАЊА АУТО ГУМА
- НАБАВКА УРЕЂАЈА ЗА СКЛАДИШТЕЊЕ ПОДАТАКА И ХАРД ДИСКОВА
- ПЛАН ЈАВНИХ НАБАВКИ ЗА 2023. ГОДИНУ
- НАБАВКА УСЛУГА БРЗЕ ПОШТЕ
- НАБАВКА ОПРЕМЕ ЗА АУДИО-ВИДЕО КОНФЕРЕНЦИЈЕ
- НАБАВКА УСЛУГА ПРЕВОЂЕЊА
- КОНКУРС ЗА ИЗБОР ЛАБОРАТОРИЈА за лабораторијска испитивања у области безбедности и квалитета хране и хране за животиње
- НАБАВКА КЛИМА УРЕЂАЈА
- НАБАВКА УСЛУГА СЕРВИСИРАЊА И ПОПРАВКЕ КЛИМА УРЕЂАЈА
- НАБАВКА УСЛУГА РЕГИСТРАЦИЈЕ СЛУЖБЕНИХ АУТОМОБИЛА
- НАБАВКА УСЛУГА ИЗРАДЕ АКТА О БЕЗБЕДНОСТИ ИНФОРМАЦИОНО-КОМУНИКАЦИОНИХ СИСТЕМА ОД ПОСЕБНОГ ЗНАЧАЈА
- НАБАВКА УСЛУГА МЕДИЈСКЕ ПРОМОЦИЈЕ УПРАВЕ ЗА ЗАШТИТУ БИЉА
- НАБАВКА АНТИВИРУСНОГ СОФТВЕРА
- НАБАВКА ТЕСТ ТРАКА ЗА ИСПИТИВАЊЕ ГЕНЕТСКИ МОДИФИКОВАНИХ ОРГАНИЗАМА ЗА ПОТРЕБЕ ОДЕЉЕЊА ФИТОСАНИТАРНЕ ИНСПЕКЦИЈЕ
- План јавних набавки за 2022. годину
- НАБАВКА УСЛУГА СИСТЕМАТСКОГ ПРЕГЛЕДА ЗАПОСЛЕНИХ
- НАБАВКА ПП ВРЕЋА ЗА ПАКОВАЊЕ УЗОРАКА
- НАБАВКА АУТО ГУМА КАО И ПРАТЕЋИХ УСЛУГА ВУЛКАНИЗИРАЊА, КРПЉЕЊА И БАЛАНСИРАЊА АУТО ГУМА
- НАБАВКА УСЛУГА БРЗЕ ПОШТЕ
- НАБАВКА МАТЕРИЈАЛА ЗА УЗОРКОВАЊЕ
- ЦЈН 7/2019 – НАБАВКА КАНЦЕЛАРИЈСКОГ МАТЕРИЈАЛА
- НАБАВКА РАЧУНАРСКЕ ОПРЕМЕ – ХАРДВЕР (чија појединачна вредност не прелази износ од 500.000,00 динара)
- ЈАВНА НАБАВКА УСЛУГА ПОСРЕДОВАЊА ПРИ НАБАВЦИ ПУТНИХ КАРАТА И ХОТЕЛСКОГ СМЕШТАЈА ЗА СЛУЖБЕНА ПУТОВАЊА У ЗЕМЉИ И У ИНОСТРАНСТВУ
- JАВНА НАБАВКА УСЛУГА ИЗРАДЕ НОВОГ САЈТА УПРАВЕ ЗА ЗАШТИТУ БИЉА
- НАБАВКА ГОРИВА И МАЗИВА
- НАБАВКА УСЛУГЕ МОБИЛНЕ ТЕЛЕФОНИЈЕ
- НАБАВКА ОБУЋЕ ЗА ПОТРЕБЕ ОДЕЉЕЊА ГРАНИЧНЕ ФИТОСАНИТАРНЕ ИНСПЕКЦИЈЕ
- ЈАВНА НАБАВКА УСЛУГА СЕРВИСИРАЊА И ОДРЖАВАЊА ВОЗИЛА СА УГРАДЊОМ РЕЗЕРВНИХ ДЕЛОВА
- ЈАВНА НАБАВКА УСЛУГЕ ОБАВЕЗНОГ ОСИГУРАЊA ВОЗИЛА ОД АУТООДГОВОРНОСТИ ЗА ШТЕТЕ ПРИЧИЊЕНЕ ТРЕЋИМ ЛИЦИМА – ПАРТИЈА 1
- НАБАВКА УСЛУГЕ ЧИШЋЕЊА ЗГРАДА
- ЈАВНА НАБАВКА УСЛУГА ПОСРЕДОВАЊА ПРИ НАБАВЦИ ПУТНИХ КАРАТА И ХОТЕЛСКОГ СМЕШТАЈА ЗА СЛУЖБЕНА ПУТОВАЊА У ЗЕМЉИ И У ИНОСТРАНСТВУ
- ЈАВНА НАБАВКА УСЛУГА СЕРВИСИРАЊА И ОДРЖАВАЊА ВОЗИЛА СА УГРАДЊОМ РЕЗЕРВНИХ ДЕЛОВА
- JАВНА НАБАВКА УСЛУГА ПРЕВОЂЕЊА
- НАБАВКА КЛИМА УРЕЂАЈА
- НАБАВКА УСЛУГА РЕГИСТРАЦИЈЕ ВОЗИЛА
- НАБАВКА УСЛУГА СЕРВИСИРАЊА И ПОПРАВКЕ КЛИМА УРЕЂАЈА
- ЈАВНА НАБАВКА ОРИГИНАЛ ТОНЕРA ЗА LEXMARK УРЕЂАЈЕ
- НАБАВКА УСЛУГА БРЗЕ ПОШТЕ
- ЈАВНА НАБАВКА УСЛУГА СИСТЕМАТСКОГ ПРЕГЛЕДА ЗАПОСЛЕНИХ
- ЈАВНА НАБАВКА УСЛУГА СЕРВИСИРАЊА И ОДРЖАВАЊА ВОЗИЛА СА УГРАДЊОМ РЕЗЕРВНИХ ДЕЛОВА
- НАБАВКА УСЛУГА OБАВЉАЊА АДМИНИСТРАТИВНИХ ПОСЛОВА ВЕЗАНИХ ЗА TAIEX – КАНЦЕЛАРИЈУ ЗА ТЕХНИЧКУ ПОМОЋ И РАЗМЕНУ ИНФОРМАЦИЈА ПРИ ГЕНЕРАЛНОМ ДИРЕКТОРАТУ ЗА ПРОШИРЕЊЕ
- НАБАВКА УСЛУГА ОБАВЉАЊА ПОСЛОВА ХИТНОГ ПРЕНОСА ДОКУМЕНТАЦИЈЕ ИЗ УПРАВЕ ЗА ЗАШТИТУ БИЉА У ДРУГЕ ОРГАНЕ УПРАВЕ У САСТАВУ МИНИСТАРСТВА И МИНИСТАРСТВО БЕЗ ОГРАНА УПРАВЕ, КАО И ПРЕНОС ДОКУМЕНТАЦИЈЕ У УПРАВУ ЗА ТРЕЗОР, НАРОДНУ БАНКУ СРБИЈЕ И ПИО ФОНД
- ПЛАН ЈАВНИХ НАБАВКИ ЗА 2019. ГОДИНУ
- НАБАВКА УСЛУГА ПРАЊА СЛУЖБЕНИХ АУТОМОБИЛА
- НАБАВКА ЕЛЕКТРИЧНЕ ЕНЕРГИЈЕ
- НАБАВКА УСЛУГА СЕРВИСИРАЊА И ПОПРАВКЕ РАЧУНАРСКЕ И БИРОТЕХНИЧКЕ ОПРЕМЕ СА НАБАВКОМ РЕЗЕРВНИХ ДЕЛОВА ЗА IT ОПРЕМУ
- ЈАВНА НАБАВКА АУТО ГУМА И ПРАТЕЋИХ УСЛУГА
- ЦЈН 9/2018- НАБАВКА РАЧУНАРСКЕ ОПРЕМЕ – ХАРДВЕР (ЧИЈА ПОЈЕДИНАЧНА ВРЕДНОСТ НЕ ПРЕЛАЗИ ИЗНОС ОД 500.000,00 ДИНАРА)
- ЈАВНА НАБАВКА РАЧУНАРСКE ОПРЕМЕ
- НАБАВКА МАТЕРИЈАЛА ЗА УЗОРКОВАЊЕ
- ЈАВНА НАБАВКА УСЛУГА ПОСРЕДОВАЊА ПРИ НАБАВЦИ ПУТНИХ КАРАТА И ХОТЕЛСКОГ СМЕШТАЈА ЗА СЛУЖБЕНА ПУТОВАЊА У ЗЕМЉИ И У ИНОСТРАНСТВУ
- ЈАВНА НАБАВКА УСЛУГА МЕСЕЧНОГ ОДРЖАВАЊА АПЛИКАТИВНОГ И DATA-BASE СИСТЕМА ЗА КОНТРОЛУ У ОКВИРУ ОДЕЉЕЊА ГРАНИЧНЕ ФИТОСАНИТАРНЕ ИНСПЕКЦИЈЕ
- НАБАВКА КАНЦЕЛАРИЈСКОГ НАМЕШТАЈА
- ЈАВНА НАБАВКА УСЛУГА МЕСЕЧНОГ ОДРЖАВАЊА АПЛИКАТИВНОГ И DATA-BASE СИСТЕМА ЗА КОНТРОЛУ У ОКВИРУ ОДЕЉЕЊА ГРАНИЧНЕ ФИТОСАНИТАРНЕ ИНСПЕКЦИЈЕ
- НАБАВКА УСЛУГА ОБУКЕ ЗАПОСЛЕНИХ О БЕЗБЕДНОСТИ И ЗДРАВЉУ НА РАДУ (ПРВА ПОМОЋ)
- ЈАВНА НАБАВКА УСЛУГА НАДОГРАДЊЕ ЈЕДИНСТВЕНОГ АПЛИКАТИВНОГ СОФТВЕРСКОГ РЕШЕЊА ЗА ПОТРЕБЕ ГРУПЕ ЗА СЕРТИФИКАЦИЈУ СЕМЕНА И САДНОГ МАТЕРИЈАЛА, ФИТОСАНИТАРНЕ ИНСПЕКЦИЈЕ И ПОЉОПРИВРЕДНИХ САВЕТОДАВНИХ СЛУЖБИ
- ЈАВНА НАБАВКА УСЛУГА ШТАМПАЊА ЛЕГИТИМАЦИЈА ЗА ФИТОСАНИТАРНЕ ИНСПЕКТОРЕ
- НАБАВКА САМОЛЕПЉИВИХ СЕЛОТЕЈП ТРАКА
- НАБАВКА ПЛОМБИ ЗА УЗОРКЕ
- НАБАВКА РАДОВА НА САНАЦИЈИ КОНТЕЈНЕРА НА ГРАНИЧНОМ ПРЕЛАЗУ ВАТИН
- ЈАВНА НАБАВКА УСЛУГА МЕСЕЧНОГ ОДРЖАВАЊА АПЛИКАТИВНОГ И DATA-BASE СИСТЕМА ЗА КОНТРОЛУ У ОКВИРУ ОДЕЉЕЊА ГРАНИЧНЕ ФИТОСАНИТАРНЕ ИНСПЕКЦИЈЕ
- ЈАВНА НАБАВКА УСЛУГЕ ОБАВЕЗНОГ ОСИГУРАЊA ВОЗИЛА ОД АУТООДГОВОРНОСТИ ЗА ШТЕТЕ ПРИЧИЊЕНЕ ТРЕЋИМ ЛИЦИМА – ПАРТИЈА 1
- ЈАВНА НАБАВКА РАЧУНАРСКОГ МАТЕРИЈАЛА – ТОНЕРА
- ЈАВНА НАБАВКА УСЛУГА СЕРВИСИРАЊА И ОДРЖАВАЊА ВОЗИЛА СА УГРАДЊОМ РЕЗЕРВНИХ ДЕЛОВА НА ТЕРИТОРИЈИ ШУМАДИЈСКОГ ОКРУГА
- ЈАВНA НАБАВКA ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОНЕ УСЛУГЕ L3 VPN
- НАБАВКА ТЕСТ ТРАКА ЗА ИСПИТИВАЊЕ ГЕНЕТСКИ МОДИФИКОВАНИХ ОРГАНИЗАМА
- НАБАВКА УСЛУГА ОДРЖАВАЊА ПОРТАЛА ОДСЕКA ЗА ПРИЗНАВАЊЕ СОРТИ ПОЉОПРИВРЕДНОГ БИЉА
- ЈАВНА НАБАВКА УСЛУГА СЕРВИСИРАЊА И ОДРЖАВАЊА ВОЗИЛА СА УГРАДЊОМ РЕЗЕРВНИХ ДЕЛОВА
- ЈАВНА НАБАВКА УСЛУГА ШТАМПАЊА ФИТОСЕРТИФИКАТА, ФИТОСЕРТИФИКАТА ЗА РЕЕКСПОРТ И СПЕЦИФИКАЦИЈЕ
- НАБАВКА УСЛУГА РЕГИСТРАЦИЈЕ ВОЗИЛА
- НАБАВКА РАДОВА НА САНАЦИЈИ КОНТЕЈНЕРА НА ГРАНИЧНОМ ПРЕЛАЗУ КОТРОМАН
- ЈАВНА НАБАВКА УСЛУГА ПОСРЕДОВАЊА ПРИ НАБАВЦИ ПУТНИХ КАРАТА И ХОТЕЛСКОГ СМЕШТАЈА ЗА СЛУЖБЕНА ПУТОВАЊА У ЗЕМЉИ И У ИНОСТРАНСТВУ
- ЈАВНА НАБАВКА РАЧУНАРСКОГ МАТЕРИЈАЛА – ТОНЕРА ЦЈН 1/2018
- JАВНА НАБАВКА УСЛУГА ПРЕВОЂЕЊА
- НАБАВКА УСЛУГА БРЗЕ ПОШТЕ
- ЈАВНА НАБАВКА УСЛУГА СИСТЕМАТСКОГ ПРЕГЛЕДА ЗАПОСЛЕНИХ
- НАБАВКА КЕСА ЗА ПАКОВАЊЕ УЗОРАКА
- ПЛАН ЈАВНИХ НАБАВКИ ЗА 2018. ГОДИНУ
- ЦЈН 13/2017- НАБАВКА РАЧУНАРСКЕ ОПРЕМЕ И ШТАМПАЧА
- ЈАВНА НАБАВКА МАЛЕ ВРЕДНОСТИ ЗА НАБАКУ УСЛУГА МЕСЕЧНОГ ОДРЖАВАЊА АПЛИКАТИВНОГ И DATA-BASE СИСТЕМА ЗА КОНТРОЛУ У ОКВИРУ ОДЕЉЕЊА ГРАНИЧНЕ ФИТОСАНИТАРНЕ ИНСПЕКЦИЈЕ
- ЈАВНА НАБАВКА МАЛЕ ВРЕДНОСТИ ЗА НАБАКУ АУТО ГУМА И ПРАТЕЋИХ УСЛУГА
- ЦЈН 4/2017 – НАБАВКА КАНЦЕЛАРИЈСКОГ МАТЕРИЈАЛА
- ЈАВНА НАБАВКА УСЛУГА ШТАМПАЊА СПЕЦИФИКАЦИЈЕ КОЈА ПРАТИ ФИТОСАНИТАРНИ СЕРТИФИКАТ И ФИТОСАНИТАРНИ СЕРТИФИКАТ ЗА РЕЕКСПОРТ
- ЈАВНА НАБАВКА АГРОМЕТЕОРОЛОШКИХ СТАНИЦА
- ЈАВНА НАБАВКА УСЛУГА ШТАМПАЊА ФИТОСЕРТИФИКАТА И ФИТОСЕРТИФИКАТА ЗА РЕЕКСПОРТ
- НАБАВКА КАНЦЕЛАРИЈСКОГ НАМЕШТАЈА
- ЈАВНА НАБАВКА АГРОМЕТЕОРОЛОШКИХ СТАНИЦА
- ИЗМЕНА ПЛАНА ЈАВНИХ НАБАВКИ ЗА 2017. ГОДИНУ
- Јавна набавка набавка рачунарског материјала – тонера
- ЈАВНA НАБАКA ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОНЕ УСЛУГЕ L3 VPN
- ЈАВНА НАБАВКА УСЛУГА СЕРВИСИРАЊА И ОДРЖАВАЊА ВОЗИЛА СА УГРАДЊОМ РЕЗЕРВНИХ ДЕЛОВА
- НАБАВКА КАНЦЕЛАРИЈСКОГ МАТЕРИЈАЛА
- ЈАВНА НАБАВКА УСЛУГА ПОСРЕДОВАЊА ПРИ НАБАВЦИ ПУТНИХ КАРАТА И ХОТЕЛСКОГ СМЕШТАЈА ЗА СЛУЖБЕНА ПУТОВАЊА У ЗЕМЉИ И У ИНОСТРАНСТВУ
- ЈАВНА НАБАВКА УСЛУГА ПРЕВОЂЕЊА
- ЈАВНА НАБАВКА УСЛУГА СИСТЕМАТСКОГ ПРЕГЛЕДА ЗАПОСЛЕНИХ
- ПЛАН ЈАВНИХ НАБАВКИ ЗА 2017
- НАБАВКА ЕЛЕКТРИЧНЕ ЕНЕРГИЈЕ
- ЈАВНА НАБАВКА МАЛЕ ВРЕДНОСТИ ЗА НАБАКУ УСЛУГА МЕСЕЧНОГ ОДРЖАВАЊА АПЛИКАТИВНОГ И DATA-BASE СИСТЕМА ЗА КОНТРОЛУ У ОКВИРУ ОДЕЉЕЊА ГРАНИЧНЕ ФИТОСАНИТАРНЕ ИНСПЕКЦИЈЕ
- ЈАВНА НАБАВКА МАЛЕ ВРЕДНОСТИ ЗА НАБАКУ АУТО ГУМА И ПРАТЕЋИХ УСЛУГА
- ЈАВНА НАБАВКА ОДРЖАВАЊА И ПОПРАВКЕ ОБЈЕКАТА ГРАНИЧНЕ ФИТОСАНИТАРНЕ ИНСПЕКЦИЈЕ
- НАБАВКА НАМЕШТАЈА
- ЈАВНА НАБАВКА ОДРЖАВАЊА И ПОПРАВКЕ ОБЈЕКАТА ГРАНИЧНЕ ФИТОСАНИТАРНЕ ИНСПЕКЦИЈЕ
- НАБАВКА НАМЕШТАЈА
- ЈАВНА НАБАВКА АГРОМЕТЕОРОЛОШКИХ СТАНИЦА
- ЈАВНА НАБАВКА УСЛУГА ИЗРАДЕ АПЛИКАТИВНОГ И DATA-BASE СИСТЕМА ЗА ПОТРЕБЕ ФИТОСАНИТАРНЕ ИНСПЕКЦИЈЕ
- ЈАВНА НАБАВКА УСЛУГА ШТАМПАЊА ФИТОСЕРТИФИКАТА И ФИТОСЕРТИФИКАТА ЗА РЕЕКСПОРТ
- ЈАВНА НАБАВКА ТОНЕРА
- ЈАВНА НАБАВКА УСЛУГА ОСИГУРАЊА
- ЈАВНА НАБАВКА УСЛУГА ИНТЕРНЕТА
- ЈАВНА НАБАВКА УСЛУГА ЧИШЋЕЊА ЗГРАДА
- НАБАВКА ПОГОНСКОГ ГОРИВА
- ЈАВНA НАБАКA УСЛУГА ОСИГУРАЊА ЗАПОСЛЕНИХ
- ЈАВНА НАБАВКА УСЛУГА СЕРВИСИРАЊА И ОДРЖАВАЊА ВОЗИЛА СА УГРАДЊОМ РЕЗЕРВНИХ ДЕЛОВА У ЗЛАТИБОРСКОМ И ШУМАДИЈСКОМ ОКРУГУ
- ЈАВНА НАБАВКА УСЛУГА СЕРВИСИРАЊА И ОДРЖАВАЊА ВОЗИЛА СА УГРАДЊОМ РЕЗЕРВНИХ ДЕЛОВА
- ЈАВНA НАБАКA ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОНЕ УСЛУГЕ L3 VPN
- ЈАВНА НАБАВКА УСЛУГА ПОСРЕДОВАЊА ПРИ НАБАВЦИ ПУТНИХ КАРАТА И ХОТЕЛСКОГ СМЕШТАЈА ЗА СЛУЖБЕНА ПУТОВАЊА У ЗЕМЉИ И У ИНОСТРАНСТВУ
- ЈАВНА НАБАВКА ТОНЕРА
- НАБАВКА РАЧУНАРСКЕ ОПРЕМЕ И ШТАМПАЧА
- ЈАВНА НАБАВКА УСЛУГА СИСТЕМАТСКОГ ПРЕГЛЕДА ЗАПОСЛЕНИХ
- ЈАВНА НАБАВКА УСЛУГА ШТАМПАЊА БРОШУРА, ЛЕТАКА И ДРУГОГ МАТЕРИЈАЛА
- ЈАВНА НАБАВКА ВИДЕО КОНФЕРЕНЦИЈСКЕ ОПРЕМЕ И ТВ УРЕЂАЈА
- ЈАВНА НАБАВКА УСЛУГА ВРШЕЊА АДМИНИСТРАТИВНИХ ПОСЛОВА И ПОСЛОВА ВОЗАЧА И КУРИРА
- ЈАВНА НАБАВКА УСЛУГА ПРЕВОЂЕЊА
- ПЛАН ЈАВНИХ НАБАВКИ ЗА 2016. ГОДИНУ
- Jавна набавка услуга штампања фитосертификата, фитосертификата за реекспорт и пратеће спецификације
- Jавна набавка услуга месечног одржавања апликативног и data-base система за контролу у оквиру Одељења граничне фитосанитарне инспекције
- Jавна набавка ауто гума као и пратећих услуга вулканизирања, крпљења и балансирања ауто гума
- Јавна набавка услуга сервисирања и одржавања возила са уградњом резервних делова за град Београд
- Jавна набавка ауто гума као и пратећих услуга вулканизирања, крпљења и балансирања ауто гума
- Jавна набавка материјала за узорковање
- Jавна набавка тест трака за испитивање генетски модификованих организама
- Јавна набавка услуга хигијенског одржавање пословних објекта на граничнoм прелазу Батровци и у Суботици
- Јавна набавка телекомуникационе услуге L3VPN
- Јавна набавка услуга сервисирања и одржавања возила са уградњом резервних делова
- Јавна набавка услуга хигијенског одржавање пословних објекта на граничним прелазима
- Jавна набавка услуга закупа пословног простора
- Јавна набавка услуга посредовања при набавци путних карата и хотелског смештаја за потребе обављања службених путовања у земљи и иностранству
- Јавна набавка за доделу уговора о делу
- Jавна набавка рачунарске опреме, опреме за копирање, штампање и скенирање
- Jавна набавка службених одела за потребе фотосанитарне инспекције
- Jавна набавка услуга закупа пословног простора
- Jавна набавка ауто гума као и пратећих услуга вулканизирања, крпљења и балансирања ауто гума
- Jавна набавка услуга штампања фитосертификата, фитосертификата за реекспорт и легитимација за фитосанитарне инспекторе
- Опис послова – Правни, општи и финансијски послови
- Jавна набавка материјала за узорковање 2
- Jавна набавка тест трака за испитивање генетски модификованих организама
- Jавна набавка тонера
- Jавна набавка материјала за узорковање
- Jавна набавка тест трака за испитивање генетски модификованих организама
- Jавна набавка услуга месечног одржавања апликативног и data-base система за контролу у оквиру Одељења граничне фитосанитарне инспекције
- Јавна набавка услуга осигурања
- Јавна набавка услуга хигијенског одржавање пословних објекта на граничним прелазима
- Јавна набавка услуга посредовања при набавци путних карата и хотелског смештаја
- Набавка услуга сервисирања и одржавања возила са уградњом резервних делова
- Јавна набавка услуга регистрације и обавезног осигурања моторних возила
- Јавна набавка погонског горива за моторна возила
- Јавна набавка за доделу уговора о делу
- ЈАВНА НАБАВКА РАЧУНАРСКЕ И КОМУНИКАЦИОНЕ ОПРЕМЕ
- ЈАВНА НАБАВКА УСЛУГА СЕРВИСИРАЊА ВОЗИЛА СА УГРАДЊОМ РЕЗЕРВНИХ ДЕЛОВА
- ЈАВНА НАБАВКА УСЛУГА СЕРВИСИРАЊА ВОЗИЛА СА УГРАДЊОМ РЕЗЕРВНИХ ДЕЛОВА
- Category: Конкурси
- Category: Некатегорисано
- Category: Обавештења
- Category: Публикације
- Category: Унутрашње јединице УЗБ
Dokumenta
Kategorije dokumenta